Дошкільний підрозділ

У дошкільному підрозділі з 13.12.2024 року по 18.12.2024 року проходили новорічні розваги в усіх вікових групах.

З дітьми різновікової групи "Калинонька" вихователі та музичний керівник провели розвагу"Новорічне диво".

Діти груп середнього та старшого дошкільного віку побували на "Тік - ток вечірці".













6 грудня 2024 року у дошкільному підрозділі відзначили День Збройних Сил України. Згідно плану в усіх вікових групах були проведенні відповідні заходи.

 






1 листопада відбулося свято "Осінній ярмарок" у групі середнього дошкільного віку "Веселка"дошкільного підрозділу. 








30 жовтня відбулося свято "Осінній ярмарок" у групі старшого дошкільного віку "Бджілка "дошкільного підрозділу. 








28 жовтня у дошкільному підрозділі відзначили День української писемності та мови. Вихователі провели заплановані заходи. 








   У дошкільному підрозділі 11.10.2024р. був проведений семінар - практикум на тему:"Використання нетрадиційних технік зображуваної діяльності у формуванні творчих здібностей дітей дошкільного віку ".

   Під час семінару педагоги продовжили знайомство з  нетрадиційними техніками та практичне застосування їх для розвитку творчих здібностей дітей.







У дошкільному підрозділі з 01.10.2024р. по 04.10.2024р.були проведені заходи з нагоди Дня захисників і захисниць України та Дня українського козацтва 







29 та 30 травня 2024 року у  дітей груп старшого дошкільного віку "Зернятко " та "Бджілка" відбулося прощальне свято "Веселкове дитинство,прощавай".






У дошкільному підрозділі ліцею 16.05.24 р. відбулося святкування Дня вишиванки.








21 лютого 2024 року у дошкільному підрозділі Велимченського ліцею були проведені заходи до  Міжнародного Дня рідної мови.








22 січня 2024 року у дошкільному підрозділі Велимченського ліцею були проведені заходи з нагоди Дня Соборності України..






У дошкільному підрозділі Велимченського ліцею 26 - 27 грудня 2023 року були проведені святкові Новорічні ранки.
















До  дня захисту дітей


Ми веселі, дружні діти
Любим сонечку радіти,
Перемогу жваво ждемо
Щоб сміятися щоденно!!!
















   Інформація 2024-2025н.р.

 До складу дошкільного підрозділу входить два корпуси:     

 І – зданий в експлуатацію 29 грудня  2010 року,

 ІІ - 11 квітня 2016 року.

Кількість дітей  старшого дошкільного віку - 25 вихованців (група «Бджілка» ), кількість дітей середнього дошкільного віку – 23 вихованці (група «Веселка» ), 20 вихованців різного дошкільного віку (група «Калинонька»).

Дошкілля  для дитини є важливою умовою ефективної підготовки її до майбутнього життя. Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи у минулому навчальному році,  досягнення і перспективи розвитку дошкільної освіти , педагогічний колектив визначає такі пріоритетні завдання на 2024–2025навчальний рік:

-  впровадження оновленого БКДО;

- створення безпечного середовища та сприятливих умов перебування для дітей у дошкільному підрозділі;

- реалізація принципів демократизації, гуманізації, індивідуалізації та інтеграції освітньої роботи;

- національно – патріотичне виховання ,ключовий невід’ємний елемент освітнього процесу .

 Наукова-методична проблема підрозділу на  2024-2025 навчальний рік: забезпечення доступності та якості освітніх послуг через якісне впровадження оновленого Державного стандарту дошкільної освіти, підвищення якості професійної діяльності педагогічних кадрів та забезпечення безпечного освітнього середовища.

Важливою особливістю організації освітнього процесу у дошкільному підрозділі є використання ігрових і проблемно-навчальних ситуацій,інформаційно-комунікаційних та комунікативних технологій,проектної діяльності,що здійснюється на підставі освітньої програми   для дітей від двох до семи років «Дитина»,відповідно до Базового компонента дошкільної освіти.

Пріоритетними завданнями для розвитку дітей є:

- молодшого дошкільного віку – оволодіння предметно-практичною діяльністю(діяльність з предметами за їх призначенням),засвоєнням сенсорних еталонів(колір,форма,розмір),розвиток мовлення, вправляння чуттєвого досвіду взаємодії з оточуючим(бачу,чую,відчуваю,дію);

- середнього дошкільного віку – ігрова діяльність,формування граматичної  правильності мовлення та вихід на творчий рівень сюжетно-рольової гри;

- старшого дошкільного віку – формування психологічної зрілості та готовності до навчання у школі(життєві компетентності,мотивація,саморегуляція,вміння спілкуватися,інтерес до пізнавальної діяльності).

Дошкільний підрозділ ліцею працює за 9 годинним режимом роботи у очній формі, що відповідає запитам і побажанням батьків в умовах війни. Групи комплектуються відповідно до нормативів наповнюваності, санітарно – гігієнічних норм і правил утримання дітей у дошкільних закладах.

Організація освітньої діяльності  в дошкільному відділенні здійснювалася відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» та інших нормативно-правових документів.

Освітній процес забезпечують заступник директора ліцею  з НВР (по дошкіллю), 4 вихователі, 1 музичний керівник всього 6 педагогів. Для вирішення завдань, спрямованих на вдосконалення кваліфікації та професійної майстерності педагогів, в дошкільному підрозділі  проводяться масові (педради, семінари, семінари-практикуми, консультації), групові (методичні об’єднання,наставництво) та індивідуальні (самоосвіта) форми методичної роботи. Педагоги дошкільного підрозділу усвідомлюючи важливість реформування і оновлення дошкільної освіти постійно намагаються підвищувати свій професійний рівень через проходження курсової підготовки, самоосвіту, прийняття активної участі в різноманітних методичних заходах дошкільного підрозділу . Велике значення у виявленні рівня професійної майстерності педагогів, стимулюванні їх творчої активності відіграє атестація, яка проводиться відповідно до Закону України «Про освіту» та Типового положення про атестацію педагогічних працівників.

Однією із форм підвищення наукового, фахового та методичного рівня педагогів є методичні об’єднання, які проводились згідно плану.

Основним напрямком удосконалення рівня професійної компетентності педагогів є професійне самовдосконалення шляхом цілеспрямованої самоосвітньої діяльності. Самоосвітня діяльність здійснюється відповідно до індивідуальних планів кожного педагога. Протягом року педагогічні працівники опрацьовують нормативні документи, отримували індивідуальні та групові консультації, знайомляться з новинками науково - методичної літератури, періодичними виданнями.

Проведення цих заходів сприяє формуванню професійної компетентності, допомагає колективу на належному рівні вирішувати головні завдання річного плану роботи, збагаченню інтересів, задоволенню духовних і професійних потреб педагогів. З метою створення умов для успішної соціально-психологічної адаптації молодих педагогів практикується наставництво. Молоді педагоги отримують дієву практичну допомогу з питань виховання та навчання дітей дошкільного віку. Чітка, послідовна і водночас гнучка система роботи з молодими педагогами дає змогу успішно розв’язувати завдання підвищення якості педагогічного процесу, сприяє зростанню фахової майстерності.

Створення розвивального середовища в дошкільному підрозділі ліцею є важливим напрямком реформи дошкільної освіти. Для забезпечення потреби дітей гнучко, варіативно використовувати розвивальний простір, виявляти свої інтереси, займатися улюбленими справами, вихователі постійно трансформують оснащення осередків розвитку: ігрові зони, куточки самостійної художньої діяльності, книги, природи, розвиваючих ігор, мовно-театральні, національні, чергових тощо.  Разом з тим тематичні куточки    оформлені та наповнені матеріалами, посібниками та іграшками,що дозволяє задовольнити індивідуальні інтереси дітей, зробити освітній процесс диференційованим.  Педагогічний коллектив не зупиняється на досягнутому ,а постійно продовжує працювати над оновленням  розвивального предметно-ігрового  середовища.

Педагоги створюють  комфортні умови для зацікавленості, ініціативності та активності кожної дитини протягом усього освітнього процесу,прищеплюють дітям базові цінності: доброту,дружбу,любов,відповідальність,відчуття краси.

Освітній процес дошкільного підрозділу  спрямований на вирішення головної методичної мети: забезпечення доступності та якості освітніх послуг через якісне впровадження оновленого Державного стандарту дошкільної освіти, підвищення якості професійної діяльності педагогічних кадрів та забезпечення безпечного освітнього середовища.

Важливим завданням дошкільного підрозділу є охорона життя, збереження та зміцнення здоров’я дошкільників. Фізкультурно-оздоровча робота у дошкільному відділенні спрямована на збереження і зміцнення здоров’я дошкільників, своєчасне формування у них життєво важливих рухових умінь і навичок, розвиток фізичних якостей, забезпечення належного рівня фізичної підготовленості й фізичної культури взагалі, ознайомлення з будовою та основними функціями свого тіла, виховання стійкого інтересу до рухової активності, вироблення звички до здорового способу життя.

Головним завданням дошкільної освіти є забезпечення високої якості освіти й відповідності її потребам особистості. Тому актуальним є питання творчого співробітництва дошкільного відділення та сім’ї . Педагогічний колектив продовжує проводити роз’яснювальну роботу серед батьків ,надає необхідні консультативну та інформаційну допомогу.

Колектив дошкільного підрозділу сприяє створенню умов для фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку дітей, забезпечення їх правового і соціального захисту,формування  у дошкільників навичок соціального життя і особистісної позиції щодо власної безпеки.

Вихователі  ведуть щоденну клопітку роботу  прикладуть максимум зусиль для того,щоб ранок життя  дітей був щасливим.